Barion Pixel

BOLDOG NŐNAPOT - csokis ajándékcsomag

Kedves nőnapi ajándékcsomag hölgyeknek!

A csomag tartalma: 
70%-os madagaszkári étcsokoládé (45g),
Csokoládés sütinyalóka (25g),
Tejcsokoládés mandula eperporba forgatva (50g),

Minimumrendelés: 5 csomag

Az ár a díszcsomagolás és egy kísérőkártya árát is tartalmazza. A kártya a csomagban kerül elhelyezésre, 20 db felett logózható.

Csomagolás: Sátortetős díszdoboz, masnival.  A doboz nem logózható, de felár ellenében egy logózott kisérőkártya a masni alá is rögzíthető. Ezt a Válaszd hozzá termékeknél tudod kiválasztani.

Nem rendelhető
Cikkszám:
219
5 290,00 Ft 4 165,35 Ft
  • 50 darabtól 5 025,00 Ft 3 956,69 Ft Kedvezmény 5%
  • 120 darabtól 4 760,00 Ft 3 748,03 Ft Kedvezmény 10%

A számla nem kerül a csomagba, emailben küldjük!

Cégeknek 24 óran belül fényképes ajánlatot küldünk!

Nagy mennyiségeket is rövid határidővel vállalunk!

A csomagokat akár egyesével történő kézbesítését is vállaljuk!


ÖRÖMGARANCIA: Szolgáltatásunk minőségért 100%-os Örömgaranciát vállalunk! Ha örömöd nem teljes, jelezd felénk és segítünk megoldani a problémád! Számunkra mindig az lesz a legfontosabb, hogy ajándékod a lehető legtökéletesebb legyen.

Dobozinformációk:
Mérete: 14*8*24 cm.
A doboz nem logózható, de a masni alá tudunk logózott kísérőkártyát helyezni. Ez a szolgáltatás feláras. Ezt a Válaszd hozzá termékeknél tudod kiválasztani.

Kártyainformációk:
Mérete: 7*12 cm.
20 db alatt az üzenetet kézzel írjuk az alkalomhoz illő kártyára. 20 darab felett céglogóval, egyedi üzenettel ellátható. Ehhez a vektoros céglogót és szöveget emailben várjuk. A látványterv készítését (+1 módosítási kört) az ár tartalmazza.

Termékeink kis tételszámú kézműves termékek, készlethiány esetén a hiányzó terméket azonos minőségű és jellegű termékkel helyettesítjük.

A részletes Szállítási feltételeket és a Koronavírus tájékoztatót a feliratra kattintva vagy a lap aljára görgetve találod! Bővebb információk lentebb, a Termékinformáció menüpontban.

A csomag fantázianeve nem szerepel a csomagoláson.

A számlát emailben küldjük.

ÖRÖMGARANCIA: Ajándékainkért és szolgáltatásunk minőségért 100%-os Örömgaranciát vállalunk! Nem kell attól félned, hogy az út során megsérül az ajándék vagy nem olyan lesz, mint amire számítottál. Ha ajándékunk nem váltja be a hozzá fűzött reményeket vagy meggondoltad magad és örömöd nem teljes jelezd felénk és segítünk! Kicseréljük az ajándékot vagy visszaadjuk a pénzedet, hiszen nekünk az a legfontosabb, hogy ajándékod a lehető legtökéletesebb legyen.

Szállítási feltételek

Kiszállításunk jelenleg Magyarország és az EU területén belül működik.

A kiszállítást a GLS és MPL futárszolgálat végzi. Kivételt képeznek ez alól a virág-, és gyümölcsküldemények, melyeket a szolgáltató partner szállít ki. Magyarországon kívülre alkoholterméket nem áll módunkban szállítani. 


A kiszállítást csak a megrendelés teljes díjának a kiszállítás kért időpontja előtt- bankszámlánkon történő jóváírása után áll módunkban megkezdeni. Kivételt képez ez alól a készpénzes, utánvétes fizetés vagy az egyedi megállapodások. Amennyiben a rövid határidő miatt a vételár beérkezésére már nincs idő, egyeztetünk veled, hogyan tudod számunkra a befizetés / átutalás igazolását eljuttatni.

 

Szállítási díjak:

  • 1. Csomagszállítás GLS futárszolgálattal az ország egész területére – bruttó 1790 Ft/cím 20db csomagig.  (munkanapokon 9-17 óra között az általad kért napon) 20 db ajándékcsomag felett 5000 ft + áfa szállítási díjat számolunk fel.
  • - GLS szállítás esetén a szállítási díj címenként értendő.

    - A PONTOS DÁTUMRA TÖRTÉNŐ SZÁLLÍTÁST csak a GLS futárszolgálattal tudjuk garantálni, legkorábban a rendelést követő munkanapon.


    • 2. Csomagszállítás MPL futárszolgálattal az ország egész területére – bruttó 1990 Ft/csomag/10 kg  (munkanapokon 9-17 óra között, 10-12 munkanapon belül)
    - MPL szállítás esetén a szállítási díj 10kg-ig és postázódobozonként értendő. Amennyiben rendelésedet csak több postázódobozban tudjuk feladni, és/vagy meghaladja a 10 kg súlyt, úgy rendelésed után többlet szállítási díj kerül felszámolásra, melyről a szállítás előtt értesítünk.
    - Az MPL-el szállított csomagok postahivatalban kerülnek feladásra kapacitásunk függvényében a megrendelést követő 7-10 munkanapon belül. Így az MPL-el történő szállítás esetén a PONTOS DÁTUMRA SZÁLLÍTÁST NEM TUDJUK GARANTÁLNI.
    - MPL-el történő szállítás esetén + bruttó 800 ft adminisztrációs díjat számolunk fel.


    • 3. Virágszállítás, vagy virág és csomagszállítás az ország egész területére – 2990 Ft  (legkorábban a rendelést követő munkanapon)

      • 4. Céges rendelések esetén a csomagok egyesesével történő kiküldését is vállaljuk,  azonban a normál szállítási díjon (1790 Ft ) felül +390 Ft + áfa technikai költséget (postázókarton és szortírozás díja) számolunk fel.

       

      Szállítási határidők:

    • 1. Csomagszállítás GLS futárszolgálattal: 

      - Budapestre és Vidékre legkorábban: a munkanapokon 12 óráig beérkezett rendelés, a rendelés leadását követő munkanapon érkezik. A 12 óra után beérkezett rendelés, a rendelés leadását követő 2. munkanapon érkezik.
      - A hétvégén leadott rendelés, szintén a rendelés leadását követő 2. munkanapon érkezik meg.

    • 2. MPL futárszolgálattal:  

      Kapacitásunk függvényében 10-12 munkanapon belül.

    • 3. Virágküldemények szállítási határideje:  

      Virágot leghamarabb a rendelést követő munkanapon tudunk szállítani, de ez kisebb települések esetében előzetes egyeztetést igényel.

    • 4. Virág + csomag együttes rendelése esetén:  

      a csomagot budapesti irodánkból küldjük, így az átfutási idő 1-2 nap. A csomag és a virág NEM EGYÜTT, hanem külön futárral érkezik.

    • 5. Ajándék-előfizetések:

      esetében a további hónapok kiszállításai mindig az első kiszállítással megegyező számú héten történnek (pl. ha a hónap harmadik hetében volt az első szállítás, a többi ajándék is a következő hónapok harmadik hetében érkezik a címzetthez). A kiszállításról értesítünk.

      Ajándék-előfizetések esetében a további hónapok kiszállításai mindig az első kiszállítással megegyező számú héten történnek (pl. ha a hónap harmadik hetében volt az első szállítás, a többi ajándék is a következő hónapok harmadik hetében érkezik a címzetthez). A kiszállításról értesítünk.

     

    Ajándékküldés külföldre

    Az Európai Unió területén belül szállítunk. A szállítási díj a távolságtól és a csomag súlyától függően változik, így a feltüntetett díjnál több is lehet, melyet rendelés után jelzünk.

    1. Zóna: Ausztria, Románia, Szlovákia, Csehország, Horvátország, Szlovénia – 2-3 nap – 9900 Ft/cím/10kg
    2. Zóna: Németország, Lengyelország, Belgium, Hollandia, Luxemburg, Lichtenstein, Bulgária – 5-7 nap – 10900 Ft / cím/10 kg
    3. Zóna: Dánia, Franciaország, Írország, Olaszország – 6-8 nap – 16500 Ft / cím/10 kg
    4. Zóna: Litvánia, Lettország, Svédország, Észtország, Spanyolország, Finnország, Norvégia, Görögország, Portugália, – 6-8 nap – 21500 Ft / cím/10 kg
    Az Európai Unión kívüli országokba nem szállítunk.

    A sikeres kiszállításhoz szükséges információk:

    Kérjük, csak olyan címet adj meg, ahol biztosan lesz valaki, aki átveszi a csomagot. A sikeres kiszállításhoz mindenképpen szükségünk van a címzettnek-, vagy annak a személynek a mobilszámára, aki a címen tartózkodik és átveszi a csomagot. EZEK HIÁNYÁBAN NEM TUDJUK GARANTÁLNI A SIKERES KÉZBESÍTÉST ÉS REKLAMÁCIÓT SEM FOGADUNK EL!

    A küldeményt - amennyiben lehetőségünk van rá, de nem kizárólag - a megajándékozottnak személyesen adjuk át. Kérjük, jelöld meg, hogy a címzett távolléte esetén kinek adhatjuk át a küldeményt. A küldemény átvételére megjelölt személy kiválasztásánál kérjük, vedd figyelembe, hogy 18 év alatti személynek alkoholos italt tartalmazó csomagot nem adhat át a kézbesítő.

    Amennyiben nem jelölsz meg senkit, vagy olyan helyet jelölsz meg kézbesítési címként, ahová a kézbesítőt nem engedik be, személyes átadás helyett egy harmadik személy bevonásával is teljesítheti a kiszállítást (pl. családtag, szomszéd, recepciós, portás, munkatárs), ha úgy ítéli meg, hogy az megbízhatóan továbbítja a címzettnek a küldeményt.

    Szeszesital kiszállításánál - kétség esetén - a kézbesítő kérheti az átvevő életkorának igazolását. 18 év alatti személynek alkoholos italt tartalmazó csomagot nem adhat át.

    Ha a címzett nem tartózkodik a megadott címen, nem tudjuk elérni, más elérhetősége nincs, vagy a cím hibás és téged sem tudunk elérni, a kézbesítő értesítést hagy a küldeményről a kézbesítési címen és megadja elérhetőségét.
    A sikertelen kézbesítésről e-mailen értesítünk. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat még egy másik alkalommal megkísérli a küldemény kézbesítését. Ha ez is sikertelen, a küldemény visszaszállításra kerül irodánkba.

    Amennyiben a sikertelen kézbesítésről küldött értesítést követően a megrendelő nem jelentkezik a megadott elérhetőségeinken, vagy a címzett az ajándékküldemény átvételét visszautasítja, a küldemény átvételéről megrendelőnek kell gondoskodnia, a visszaszállítás díját vagy az új futárköltséget az  ismételt kiszállítás költségét megrendelőnek kell megtérítenie

    Amennyiben a fenti okok miatt a kiszállítást sem a címzett, sem megrendelő részére nem tudjuk teljesíteni, a www.ahonapajandeka.hu sem a meghiúsult kézbesítésért, az  ebből bekövetkező esetleges minőségromlásért, sem a határidők be nem tartásáért nem felelős.

    Virágküldemények, gyümölcscsokrok minőségromlásáért nem vállalunk felelősséget amennyiben - rajtunk kívül álló okból - nem sikerül a virágot, gyümölcscsokrot a kézbesítés megjelölt napján átadni a címzettnek. Az ajándékcsomag átvételekor a címzett vagy átvevő aláírásával köteles igazolni a küldemény sérülésmentes, hiánytalan átvételét. Ezt követően mennyiségi kifogást nem áll módunkban elfogadni. 

    Az átvételkor jelzett mennyiségi, vagy minőségi kifogás esetén kézbesítőnk visszaszállítja a kifogásolt terméket, amelyet kicserélünk és a veled egyeztetett időpontban saját költségünkön újra kiszállítjuk a címzett részére.

    Amennyiben a küldemény érintésmentesen került átadásra az átvételét követően észlelt esetleges minőségi vagy mennyiségi kifogásod a hiba felfedezésekor haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül jelezd ügyfélszolgálatunk részére. a kifogás mielőbbi rendezése érdekében.

Cookie Consent Setting