Barion Pixel

Szállítási feltételek

Kiszállításunk jelenleg Magyarország és az EU területén belül, és az Egyesült Királyságban működik. A kiszállítást a GLS futárszolgálat végzi. Magyarországon kívülre alkoholterméket nem áll módunkban szállítani, illetve az Egyesült Királyságba élelmiszert sem, ide csak egyéb ajándéktermékből összeállított ajándékcsomag küldése lehetséges. 


A kiszállítást csak a megrendelés teljes díjának a kiszállítás kért időpontja előtt- bankszámlánkon történő jóváírása után áll módunkban megkezdeni. Kivételt képez ez alól a készpénzes, utánvétes fizetés vagy az egyedi megállapodások. Amennyiben a rövid határidő miatt a vételár beérkezésére már nincs idő, egyeztetünk veled, hogyan tudod számunkra a befizetés / átutalás igazolását eljuttatni.

 

Céges rendelések esetén a csomagok egyesesével történő kiküldését is vállaljuk, azonban a normál szállítási díjon felül +500 Ft + áfa technikai költséget (postázókarton és szortírozás díja) számolunk fel.

 

Virágküldemények szállítási határideje:

Virágot leghamarabb a rendelést követő munkanapon tudunk szállítani, de ez kisebb települések esetében előzetes egyeztetést igényel.

Nagyobb ünnepek előtt a csokrokra is javasoljuk a pár napos előrendelést, hogy a megnövekedett rendelések száma miatt csokrod biztosan időben odaérjen! Amennyiben az adott ünnepre már nem tudunk több megrendelést felvenni, azt a honlapon vagy megrendelésed után jelezzük.

 

Szállítási idők és díjak:

  • Normál szállítási díj az ország egész területére - 1500 Ft/cím (munkanapokon 9-17 óra között az általad kért napon)

Budapestre és Vidékre legkorábban: a munkanapokon 12 óráig beérkezett rendelés, a rendelés leadását követő munkanapon érkezik.  A 12 óra után beérkezett rendelés, a rendelés leadását követő 2. munkanapon érkezik.

A hétvégén leadott rendelés, szintén a rendelés leadását követő 2. munkanapon érkezik meg.

  • Virág + csomag együttes rendelése esetén a csomagot budapesti irodánkból küldjük, így az átfutási idő 1-2 nap. A csomag és a virág NEM EGYÜTT, hanem külön futárral érkezik.

Az AJÁNDÉKCSOMAGOK szállítási határideje január és október között.

A rendelésnél lehetőséged van a szállítási nap megadására, melyet, ha az időkorlát, és készleteink engedik teljesítünk. Amennyiben a szállítás nem megoldható az általad kért napra, úgy azt kollégáink jelzik feléd, egyeztetve az új dátumról.

A futárszolgálatok működéséből fakadóan a vidéki szállítások esetében akkor is lehetséges 1-2 napos eltérés az általad kért szállítási időponttól, ha a csomag a kért kiszállítási dátumhoz szükséges kellő időben átadásra került a futárszolgálat részére. (Ez szerencsére nagyon ritka)

Ajándék-előfizetések esetében a további hónapok kiszállításai mindig az első kiszállítással megegyező számú héten történnek (pl. ha a hónap harmadik hetében volt az első szállítás, a többi ajándék is a következő hónapok harmadik hetében érkezik a címzetthez). A kiszállításról értesítünk.

Ajándékküldés külföldre:

Európa legtöbb országába szállítunk. A szállítási díj a távolságtól és a csomag súlyától függően változik.

1. Zóna: Ausztria, Románia, Szlovákia, Horvátország, Szlovénia – 2-3 nap – 5500 Ft/cím
2. Zóna: Németország, Csehország, Lengyelország, Belgium, Hollandia, Litvánia – 5-7 nap – 9900 Ft / cím
3. Zóna: Dánia, Bulgária, Franciaország, Észtország, Lettország, Svédország, Írország, Luxemburg, Olaszország – 6-8 nap – 11900 Ft/cím
4. Zóna: Spanyolország, Finnország, Norvégia, Görögország, Portugália, Bosznia-Hercegovina, Szerbia – 6-8 nap – 14900 Ft/cím
Egyesült Királyság: 17750 Ft/cím, mely 50.000 Ft értékhatárig a vámkezelés költségét is tartalmazza. Ezen értékhatár felett további 4950 Ft + áfa vámköltség kerül felszámolásra. Egyesült Királyságba élelmiszert nem szállíthatunk, ide csak egyéb ajándéktermékből összeállított ajándékcsomag küldése lehetséges. 

 

A karácsonyi időszakban (november-december) a futárszolgálatok működéséből fakadóan a vidéki szállítások esetében akkor is lehetséges 1-2 napos eltérés az általad kért szállítási időponttól, ha a csomag a becsült kiszállítási dátumhoz szükséges kellő időben átadásra került a futárszolgálat részére.

A sikeres kiszállításhoz szükséges információk:

Kérjük, csak olyan címet adj meg, ahol biztosan lesz valaki, aki átveszi a csomagot. A sikeres kiszállításhoz mindenképpen szükségünk van a címzettnek-, vagy annak a személynek a mobilszámára, aki a címen tartózkodik és átveszi a csomagot. EZEK HIÁNYÁBAN NEM TUDJUK GARANTÁLNI A SIKERES KÉZBESÍTÉST

A küldeményt - amennyiben lehetőségünk van rá, de nem kizárólag - a megajándékozottnak személyesen adjuk át. Kérjük, jelöld meg, hogy a címzett távolléte esetén kinek adhatjuk át a küldeményt. A küldemény átvételére megjelölt személy kiválasztásánál kérjük, vedd figyelembe, hogy 18 év alatti személynek alkoholos italt tartalmazó csomagot nem adhat át a kézbesítő.

Amennyiben nem jelölsz meg senkit, vagy olyan helyet jelölsz meg kézbesítési címként, ahová a kézbesítőt nem engedik be, személyes átadás helyett egy harmadik személy bevonásával is teljesítheti a kiszállítást (pl. családtag, szomszéd, recepciós, portás, munkatárs), ha úgy ítéli meg, hogy az megbízhatóan továbbítja a címzettnek a küldeményt.

Szeszesital kiszállításánál - kétség esetén - a kézbesítő kérheti az átvevő életkorának igazolását. 18 év alatti személynek alkoholos italt tartalmazó csomagot nem adhat át.

Ha a címzett nem tartózkodik a megadott címen, nem tudjuk elérni, más elérhetősége nincs, vagy a cím hibás és téged sem tudunk elérni, a kézbesítő értesítést hagy a küldeményről a kézbesítési címen és megadja elérhetőségét.
A sikertelen kézbesítésről e-mailen értesítünk. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat még egy másik alkalommal megkísérli a küldemény kézbesítését. Ha ez is sikertelen, a küldemény visszaszállításra kerül irodánkba.

Amennyiben a sikertelen kézbesítésről küldött értesítést követően a megrendelő nem jelentkezik a megadott elérhetőségeinken, vagy a címzett az ajándékküldemény átvételét visszautasítja, a küldemény átvételéről megrendelőnek kell gondoskodnia, a visszaszállítás díját vagy az új futárköltséget az  ismételt kiszállítás költségét megrendelőnek kell megtérítenie

Amennyiben a fenti okok miatt a kiszállítást sem a címzett, sem megrendelő részére nem tudjuk teljesíteni, a www.ahonapajandeka.hu sem a meghiúsult kézbesítésért, az  ebből bekövetkező esetleges minőségromlásért, sem a határidők be nem tartásáért nem felelős.

Virágküldemények, gyümölcscsokrok minőségromlásáért nem vállalunk felelősséget amennyiben - rajtunk kívül álló okból - nem sikerül a virágot, gyümölcscsokrot a kézbesítés megjelölt napján átadni a címzettnek. Az ajándékcsomag átvételekor a címzett vagy átvevő aláírásával köteles igazolni a küldemény sérülésmentes, hiánytalan átvételét. Ezt követően mennyiségi kifogást nem áll módunkban elfogadni. 

Az átvételkor jelzett mennyiségi, vagy minőségi kifogás esetén kézbesítőnk visszaszállítja a kifogásolt terméket, amelyet kicserélünk és a veled egyeztetett időpontban saját költségünkön újra kiszállítjuk a címzett részére.

Amennyiben a küldemény érintésmentesen került átadásra az átvételét követően észlelt esetleges minőségi vagy mennyiségi kifogásod a hiba felfedezésekor haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül jelezd ügyfélszolgálatunk részére. a kifogás mielőbbi rendezése érdekében.