Vásárlási feltételek

Vásárlás

Megrendelés Regisztrált felhasználóként, vagy Vendégként tudsz leadni. Későbbi rendeléseid kényelme érdekében a vásárlás előtt regisztrálj a leírtak szerint.

Kérjük, a "Regisztráció" feliratra kattintva, a megjelenő regisztrációs ablakban add meg a valós személyes adataid.

A megadott adatok helyességét jóváhagyás előtt ellenőrizheted, adataid módosíthatod, javíthatod és az összes adatot törölheted.

A regisztrációt követően felhasználóneved és jelszavad segítségével tudsz belépni.

A jelszó a későbbi bejelentkezésekhez szükséges titkos azonosító. A jelszó nem tartalmazhat ékezeteket, minimális hossza 6 karakter, ami lehet bármilyen betű vagy szám. Ha elfelejtetted jelszavad, kérésre elküldjük e-mailben.

A felhasználónév és a jelszó megadása azt jelenti, hogy a regisztráció útján nyilvántartásba vett természetes személy a vásárlás során saját nevében, illetőleg a jogi személy, jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság, egyéb szervezet képviselőjeként, a szervezet nevében jár el.

Megrendelés

Áraink és a megrendelés általános feltételei

A termék ismertetőjénél megtalálod a termék leírását és fogyasztói árát, mely bruttó fogyasztói ár és tartalmazza a díszcsomagolás költségét is.  

A feltüntetett árak nem tartalmazzák a kiszállítás díját. Kiszállításnál a következő lehetőségek közül választhatsz:

  • Normál csomagszállítás és virágszállítás az ország egész területére - 1500 Ft/cím (munkanapokon 9-17 óra között az általad kért napon)
Budapestre leghamarabb: a rendelés leadását követő munkanapon.
Vidékre leghamarabb:a 12 óráig beérkezett rendelések a rendelés leadását követő munkanapon.  A 12 óra után beérkezett küldemények a rendelés leadását követkő 2. munkanapon.
  • Expressz, aznapi, csomagszállítás BUDAPESTRE - 3500 Ft/cím (kizárólag Budapesten elérhető, 9-17 óra között)

    A kiszállítás lehetősége függ készleteinktől és futáraink leterheltségétől. Rendelésed után jelezzük, hogy a szállítás megoldható-e még aznap.


  • Ajándékküldés külföldre:

      Európa legtöbb országába szállítunk. A szállítási díj a távolságtól és a csomag súlyától függően változik.

    1. Zóna: Ausztria, Románia, Szlovákia, Horvátország, Szlovénia – 2-3 nap – 5500 Ft/cím
    2. Zóna: Németország, Csehország, Lengyelország, Románia, Belgium, Hollandia, Litvánia – 5-7 nap – 9900 Ft / cím
    3. Zóna: Dánia, Anglia, Bulgária, Franciaország, Észtország, Lettország, Svédország, Írország, Luxemburg, Olaszország – 6-8 nap – 11900 Ft/cím

    4. Zóna: Spanyolország, Finnország, Norvégia, Görögország, Portugália, Bosznia-Hercegovina, Szerbia – 6-8 nap – 11900 Ft/cím


    A külföldi szállítási díj abban az esetben módosulhat, ha a csomagok összsúlya meghaladja a 10 kilogrammot. (Fajtától függően 3-5 díszdobozos csomag feletti mennyiség.) Ez esetben tájékoztatunk a szállítási díjról. 

    Kérjük, olyan címet és mobiltelefonszámot adj meg, melyen biztosan elérjük a címzettet! EZEK HIÁNYÁBAN NEM TUDJUK GARANTÁLNI A SIKERES KÉZBESÍTÉST!

 
A webáruházból történő vásárláshoz igénybe vett hálózati hozzáférés és egyéb távközlési szolgáltatás díjai a megrendelőt terhelik.

Több darabból álló egységcsomag esetén a meghatározott ár mindig csomagárat jelent.
Több darabot tartalmazó termék (egységcsomag) esetén a csomagot nem áll módunkban megbontani.

A termékismertetőn bemutatott képek egy része a termék egyedi-, vagy idényjellege miatt illusztrációként szolgál, ezért a kiválasztott termék azoktól eltérhet, azonban a termékismertetőben leírtakkal mindenben megegyezik.

Átmeneti készlethiány esetén a terméket azonos minőségű termékkel helyettesítjük, melyről a megrendelővel egyeztetünk.

A www.ahonapajandeka.hu fenntartja az árváltoztatás jogát. Az ármódosítás abban az időpontban lép életbe, amikor az árváltozás online megtalálható a www.ahonapajandeka.hu weboldalon. Az ezt követően leadott megrendeléseket csak a módosított áron tudjuk teljesíteni.

A rajtunk kívülálló okból bekövetkező technikai hibákból eredő hátrányért, kárért felelősséget nem vállalunk.

Kizárólag belföldre és az EU területére szóló megrendeléseket áll módunkban fogadni.

A rendelésnél lehetősége van a szállítási nap megadására, melyet ha az időkorlát, és készleteink engedik tartunk. Vidéke szállítás esetében lehetséges 1-2 napos eltérés.

Ajándék-előfizetések esetében a további hónapok kiszállításai mindig az első kiszállítással megegyező számú héten történnek (pl. ha a hónap harmadik hetében volt az első szállítás, a többi ajándék is a következő hónapok harmadik hetében érkezik a címzetthez).

A megrendelést – előzetes egyeztetés hiányában - akkor tudjuk teljesíteni, ha az általad megrendelt termék árának teljes összege a kért első kiszállítási nap előtt legalább két munkanappal számlánkon jóváírásra kerül. Ez alól kivételt képez a készpénzes fizetés. Amennyiben a rövid határidő miatt a pénz beérkezésére már nincs idő egyeztetünk veled, hogyan tudod számunkra a befizetés / átutalás igazolását eljuttatni.  

A www.ahonapajandeka.hu weboldalon kínált alkoholtartalmú termékekre vonatkozó megrendeléseket csak 18 év feletti megrendelő részéről tudjuk elfogadni és csak 18. életévét betöltött címzett részére történő kiszállítással.

Vis maior

Eladó nem felel ellenőrzési körén kívül eső esemény (vis maior) miatti késedelemért vagy egyéb nem szerződésszerű teljesítésért.

Vis maior: Olyan esemény, ami az Eladó elvárható ellenőrzési tevékenységén kívül esik, különösen sztrájk, munkaügyi blokád vagy egyéb, harmadik fél ipari tevékenysége, zavargás, lázadás, tüntetés, terrortámadás vagy annak veszélye, háború, háborúval való fenyegetés vagy arra való előkészület, tűzvész, robbanás, vihar, árvíz, földrengés, földcsuszamlás, járvány vagy egyéb természeti katasztrófa, illetve a telefonhálózat, vasútvonalak, vízi, légi, földi szállítási útvonal meghibásodása vagy használhatatlanná válása.

Amennyiben olyan vis maior esemény történik, amely kihat a jelen szerződésben foglalt kötelezettségek teljesítésére, az alábbi rendelkezések irányadók: Eladó szerződéses kötelezettségei szünetelnek, a teljesítési határidők a vis maior fennállásának idejével arányosan hosszabbodnak. Amennyiben a vis maior esemény befolyásolja a Termékek szállítási határidejét, Eladó - a vis maior esemény megszűnését követően - új szállítási időpontot határoz meg. Eladó, amennyiben a teljesítéshez szükséges áru már berendelésre került, a szolgáltatási díjat nem téríti vissza.

A kiválasztott termékek megrendelése 


A terméklistázó oldalakon és a termékek saját oldalán a „Megrendelés” funkcióra kattintva adhatod le megrendelésed.

A vásárláshoz ki kell tölteni a Megrendelés űrlapot. A kitöltött űrlapot véglegesítenie kell, ezt követően kerül a megrendelés a „Pénztárba”.

A „Pénztárban” lévő megrendelést még jóvá is kell hagynod. Kérjük, hogy a jóváhagyás előtt ellenőrizd a Megrendelés  tartalmát, a benne lévő termékeket és azok árait, a megadott adatokat.  A jóváhagyás előtt a Megrendelés tartalma szabadon módosítható, javítható.  

Egy adott megrendelés elküldött adatai az elküldést követően már nem módosíthatók, nem javíthatók és a megrendelés nem vonható vissza.

A megrendelés leadása után néhány perccel e-mailben fogjunk értesíteni a rendelés megérkezéséről, amellyel egyben visszaigazoljuk a megrendelés elfogadását, a rendelés nyilvántartási számának, a megrendelt árunak és a megrendelés valamennyi adatának feltüntetésével.

Ha technikai okok miatt téves ár jelenik meg az oldalon, a megrendelést nem tudjuk elfogadni, azonban telefonon felvesszük veled a kapcsolatot.
A szerződés a megrendelés visszaigazolásával jön létre közöttünk, ezért ha nem kapnád meg néhány percen belül a visszaigazolást, ne várj, azonnal vedd fel velünk a kapcsolatot!

Ha bármilyen akadály, kérdés merül fel a megrendelt termékekkel kapcsolatban, vagy a kapcsolatfelvétel egyéb okból szükségessé válik, a megadott telefonszámon fogjun keresni. Amíg nem tudjuk felvenni veled a kapcsolatot, a megrendelés elfogadását felfüggesztjük.
Amennyiben a megrendelés beérkezésének napján és az azt követő munkanapon a minimum két alkalommal megkísérelt kapcsolatfelvétel sikertelen, megrendelését tárgytalannak tekintjük és töröljük nyilvántartásunkból.

Fizetés

A megrendelés kiszállítását a teljes vételár számlánkon történő jóváírását követően kezdjük meg. Ez alól egyedül a készpénzes fizetés képez kivételt. A vásárlást igazoló számlát postai úton juttatjuk el.

A fizetés történhet

- átutalással,

- bankkártyával,

-készpénzel az árú átvételekor (virágcsokor rendelés esetében ez az opció nem választható).


A fizetési módot te választhatod meg a megrendeléskor. Kérjük, hogy az átutalási megbízáson, postautalványon a következő adatokat add meg:  

Kedvezményezett neve: Patkós Brigitta - www.ahonapajandeka.hu

A K&H banknál vezetett bankszámlánk száma:10400566-50515754-53511005

A közlemény rovatban: az e-mailben kapott megrendelésszámot.

Amennyiben a megrendelés ellenértékének bankszámlánkon történő jóváírása a megrendelés visszaigazolásától számított 5. banki napig (7. naptári napig) nem történik meg, illetve ha az átutalást a hiányosan megadott információk hiányában nem tudjuk beazonosítani és téged nem érünk el, a függőben tartott megrendelést töröljük nyilvántartásunkból, amelyről e-mailben értesítjünk.