Vásárlási feltételek

Vásárlás

Megrendelést regisztrált felhasználóként, vagy vendégként tudsz leadni. Későbbi rendeléseid kényelme érdekében a vásárlás előtt regisztrálj a leírtak szerint.

 Viszonteladó-, és céges partnereinktől megrendelést e-mailben is elfogadunk.

Kérjük, a "Regisztráció" feliratra kattintva, a megjelenő regisztrációs ablakban add meg a valós személyes adataid. Fogyasztónak nem minősülő vevő esetén a megbízásából eljáró személy adatait szükséges megadni, de a megbízó adatait is fel kell tüntetni.

A megadott adatok helyességét jóváhagyás előtt ellenőrizheted, adataid módosíthatod, javíthatod és az összes adatot törölheted.

A regisztrációt követően felhasználóneved és jelszavad segítségével tudsz belépni.

A jelszó a későbbi bejelentkezésekhez szükséges titkos azonosító. A jelszó nem tartalmazhat ékezeteket, minimális hossza 6 karakter, ami lehet bármilyen betű vagy szám. Ha elfelejtetted jelszavad, kérésre elküldjük e-mailben.

A felhasználónév és a jelszó megadása azt jelenti, hogy a regisztráció útján nyilvántartásba vett természetes személy a vásárlás során saját nevében, illetőleg a jogi személy, jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság, egyéb szervezet képviselőjeként, a szervezet nevében jár el.

Megrendelés

Mind a weboldalon, mind az e-mailben leadott rendelések esetén vevő a megrendelés elküldésével kijelented, hogy www.ahonapajandeka.hu weboldalon közzétett szerződési feltételeket, tájékoztatókat megismerted, azt elfogadtad, valamint tisztában van a vásárlás technikai lebonyolításával, továbbá azzal, hogy a megrendelés elküldése fizetési kötelezettséget von maga után.



Áraink és a megrendelés általános feltételei

A termék ismertetőjénél megtalálod a termék leírását és fogyasztói árát, mely bruttó fogyasztói ár és tartalmazza a díszcsomagolás költségét is.

Több darabból álló egységcsomag esetén a meghatározott ár mindig csomagárat jelent. Több darabot tartalmazó termék (egységcsomag) esetén a csomagot nem áll módunkban megbontani.

Ajándék előfizetés esetén a meghatározott ár az adott előfizetési időszakra vonatkozó teljes árat jelenti. Nem tartalmazza az első kiszállítás/cím szállítási költségét, azonban az előfizetési időszak további kiszállításainak szállítási költsége nem terheli a megrendelőt.

A termékismertetőn bemutatott képek egy része a termék egyedi-, vagy idényjellege miatt illusztrációként szolgál, ezért a kiválasztott termék azoktól eltérhet, azonban a termékismertetőben leírtakkal mindenben megegyezik.

Átmeneti készlethiány esetén a terméket azonos minőségű, ár/érték arányú és lehetőség szerint azonos jellegű termékkel helyettesítjük, melyről a megrendelőt e-mailben vagy telefonon értesítjük.  A csere visszajelzés hiányában is megtörténik.

A www.ahonapajandeka.hu fenntartja az árváltoztatás jogát. Az ármódosítás abban az időpontban lép életbe, amikor az árváltozás online megtalálható a www.ahonapajandeka.hu weboldalon. Az ezt követően leadott megrendeléseket csak a módosított áron tudjuk teljesíteni. Amennyiben rendszerhiba vagy az elvárható gondosság ellenére egyéb okból hibás, az általánosan megismerhető piaci árhoz képest nyilvánvalóan téves ár kerül feltüntetésre, ezen az áron az eladó nem köteles szállítani.

 

A feltüntetett árak nem tartalmazzák a termék kiszállítás díját.

Szállítási idők és díjak:

  • Normál szállítási díj az ország egész területére - 1500 Ft/cím (munkanapokon 9-17 óra között az általad kért napon)

Budapestre legkorábban: a rendelés leadását követő munkanapon érkezik

 

Vidékre legkorábban: a munkanapokon 12 óráig beérkezett rendelés, a rendelés leadását követő munkanapon érkezik.  A 12 óra után beérkezett rendelés, a rendelés leadását követő 2. munkanapon érkezik.

A hétvégén leadott rendelés, szintén a rendelés leadását követő 2. munkanapon érkezik meg.

  • Expressz, aznapi, csomagszállítás BUDAPESTRE - 3500 Ft/cím (kizárólag Budapesten elérhető, munkanapon 9-17 óra között)

A kiszállítás lehetősége függ készleteinktől és futáraink leterheltségétől. Rendelésed után jelezzük, hogy a szállítás megoldható-e még aznap.

  • Virág + csomag együttes rendelése esetén a csomagot budapesti irodánkból küldjük, így az átfutási idő 1-2 nap. A csomag és a virág NEM EGYÜTT, hanem külön futárral érkezik.

 A karácsonyi időszakban (november-december) a futárszolgálatok működéséből fakadóan a vidéki szállítások esetében akkor is lehetséges 1-2 napos eltérés az általad kért szállítási időponttól, ha a csomag a becsült kiszállítási dátumhoz szükséges kellő időben átadásra került a futárszolgálat részére.

 

Ajándékküldés külföldre:

Európa legtöbb országába szállítunk. A szállítási díj a távolságtól és a csomag súlyától függően változik.

1. Zóna: Ausztria, Románia, Szlovákia, Horvátország, Szlovénia – 2-3 nap – 5500 Ft/cím
2. Zóna: Németország, Csehország, Lengyelország, Románia, Belgium, Hollandia, Litvánia – 5-7 nap – 9900 Ft / cím
3. Zóna: Dánia, Anglia, Bulgária, Franciaország, Észtország, Lettország, Svédország, Írország, Luxemburg, Olaszország – 6-8 nap – 11900 Ft/cím

4. Zóna: Spanyolország, Finnország, Norvégia, Görögország, Portugália, Bosznia-Hercegovina, Szerbia – 6-8 nap – 14900 Ft/cím

A külföldi szállítási díj abban az esetben módosulhat, ha a csomagok összsúlya meghaladja a 10 kilogrammot. (Fajtától függően 3-5 díszdobozos csomag feletti mennyiség.) Ez esetben tájékoztatunk a szállítási díjról. 

 A karácsonyi időszakban (november-december) a futárszolgálatok működéséből fakadóan a vidéki szállítások esetében akkor is lehetséges 1-2 napos eltérés az általad kért szállítási időponttól, ha a csomag a becsült kiszállítási dátumhoz szükséges kellő időben átadásra került a futárszolgálat részére.

A részletes szállítási feltételeket a Szállítási feltételek menüpont rögzíti.

Kérjük, csak olyan címet adj meg, ahol biztosan lesz valaki, aki átveszi a csomagot. A sikeres kiszállításhoz mindenképpen szükségünk van a címzettnek-, vagy annak a személynek a mobilszámára, aki a címen tartózkodik és átveszi a csomagot. EZEK HIÁNYÁBAN NEM TUDJUK GARANTÁLNI A SIKERES KÉZBESÍTÉST

 

A webáruházból történő vásárláshoz igénybe vett hálózati hozzáférés és egyéb távközlési szolgáltatás díjai a megrendelőt terhelik.
A rajtunk kívülálló okból bekövetkező technikai hibákból eredő hátrányért, kárért felelősséget nem vállalunk.

Kiszállításunk jelenleg Magyarország és az EU területén belül működik. Magyarországon kívülre alkoholterméket nem áll módunkban szállítani. 
A www.ahonapajandeka.hu weboldalon kínált alkoholtartalmú termékekre vonatkozó megrendeléseket csak 18 év feletti megrendelő részéről tudjuk elfogadni és csak 18. életévét betöltött címzett részére történő kiszállítással.


A kiszállítást csak a megrendelés teljes díjának a kiszállítás kért időpontja előtt- bankszámlánkon történő jóváírása után áll módunkban megkezdeni. Kivételt képez ez alól a készpénzes (utánvétes szállítás) fizetés vagy az egyedi megállapodás. Amennyiben a rövid határidő miatt a vételár beérkezésére már nincs idő, egyeztetünk veled, hogyan tudod számunkra a befizetés / átutalás igazolását eljuttatni.

A kiválasztott termékek megrendelése 


A terméklistázó oldalakon és a termékek saját oldalán a „Megrendelés” funkcióra kattintva adhatod le megrendelésed.

A vásárláshoz ki kell tölteni a Megrendelés űrlapot. A kitöltött űrlapot véglegesítenie kell, ezt követően kerül a megrendelés a „Pénztárba”.

A „Pénztárban” lévő megrendelést még jóvá is kell hagynod. Kérjük, hogy a jóváhagyás előtt ellenőrizd a Megrendelés  tartalmát, a benne lévő termékeket és azok árait, a megadott adatokat.  A jóváhagyás előtt a Megrendelés tartalma szabadon módosítható, javítható.  

Egy adott megrendelés elküldött adatai az elküldést követően már nem módosíthatók, nem javíthatók és a megrendelés nem vonható vissza.

A megrendelés leadása után néhány perccel e-mailben fogjunk értesíteni a rendelés megérkezéséről, a rendelés nyilvántartási számának, a megrendelt árunak és a megrendelés valamennyi adatának feltüntetésével. Ez az automatikusan kiküldött levél csak abban az esetben tekinthető a megrendelés visszaigazolásának, ha a rendelés leadását követő 48 órában kollégáink nem jelzik neked e-mailben a rendelés teljesítésével kapcsolatban felmerülő problémát.

Az egyeztetést követően a megrendelés módosított adataival visszaigazoló e-mailt küldünk.

Ha technikai okok miatt téves ár jelenik meg az oldalon, a megrendelést nem tudjuk elfogadni, azonban telefonon és e-mailben felvesszük veled a kapcsolatot.
A szerződés a megrendelés visszaigazolásával jön létre közöttünk, ezért ha nem kapnád meg néhány percen belül a visszaigazolást, ne várj, azonnal vedd fel velünk a kapcsolatot!

Ha bármilyen akadály, kérdés merül fel a megrendelt termékekkel kapcsolatban, vagy a kapcsolatfelvétel egyéb okból szükségessé válik, az általad megadott telefonszámon és e-mailen fogunk keresni. Amíg nem tudjuk felvenni veled a kapcsolatot, a megrendelés elfogadását felfüggesztjük.
Amennyiben a megrendelés beérkezésének napján és az azt követő munkanapon a minimum két alkalommal megkísérelt kapcsolatfelvétel sikertelen, a megrendelést az általunk javasolt módosításokkal teljesítjük, teljesíthetetlenség esetén pedig töröljük nyilvántartásunkból.

Fizetés

A megrendelés kiszállítását a teljes vételár számlánkon történő jóváírását követően kezdjük meg. Ez alól egyedül a készpénzes (utánvétes szállítás) fizetés vagy az egyedi megállapodások képeznek kivételt. A vásárlást igazoló számlát e-mailben juttatjuk el.

A fizetés történhet

- átutalással,

- bankkártyával,

- készpénzzel az áru átvételekor (virágcsokor és külföldre történő rendelés esetében ez az opció nem választható).

A fizetési módot te választhatod meg a megrendeléskor. Kérjük, hogy az átutalási megbízáson, postautalványon a következő adatokat add meg:  

Kedvezményezett neve: Patkós Brigitta - www.ahonapajandeka.hu

A K&H banknál vezetett bankszámlánk száma:

            belföldről történő utalásnál: 10400566-50515754-53511005

            külföldről történő utalásnál: HU0710400566-50515754-53511005



A közlemény rovatban: az e-mailben kapott megrendelésszámot.

Amennyiben a megrendelés ellenértékének bankszámlánkon történő jóváírása legkésőbb a szállítási határidőt megelőző napig nem történik meg, illetve ha az átutalást a hiányosan megadott információk miatt nem tudjuk beazonosítani és téged nem érünk el, a függőben tartott megrendelést töröljük nyilvántartásunkból, amelyről e-mailben értesítünk.

Vis maior: Olyan természeti vagy emberi eredetű ellenállhatatlan erő, esemény, ami az emberek számára elérhető eszközzel el nem hárítható, az Eladó elvárható ellenőrzési tevékenységén kívül esik és ennek eredményeképpen a szerződés teljesítése akár részlegesen vagy időlegesen, akár teljesen vagy véglegesen lehetetlenné válik.

Ebbe a körbe esik többek között különösen sztrájk, munkaügyi blokád vagy egyéb, harmadik fél ipari tevékenysége, zavargás, lázadás, tüntetés, terrortámadás vagy annak veszélye, háború, háborúval való fenyegetés vagy arra való előkészület, tűzvész, robbanás, vihar, árvíz, földrengés, földcsuszamlás, járvány vagy egyéb természeti katasztrófa, illetve a telefonhálózat, vasútvonalak, vízi, légi, földi szállítási útvonal meghibásodása vagy használhatatlanná válása, illetőleg az ezekhez kapcsolódó jogi, hatósági korlátozások, intézkedések együttesen és külön-külön is.

Amennyiben a szerződés megkötését követően olyan vis maior esemény következik be, amely közvetlenül vagy közvetve kihat a szerződésben foglalt kötelezettségek szerződésszerű teljesítésére, az alábbi rendelkezések irányadók:

-        az Eladó haladéktalanul értesíti a Megrendelőt a vis maior eseményről, annak mibenlétéről, előre látható, illetőleg várható időtartamáról,

 

-        egyeztet a Megrendelővel azokról a teljesítést akadályozó elhárítási és kárenyhítési lehetőségekről, amely intézkedések az adott körülmények között kereskedelmileg ésszerűek, tőle elvárhatók és arányosak, a teljes, vagy részleges teljesítés érdekében és - a kölcsönös kármegelőzési, kárelhárítási és kárenyhítési kötelezettség figyelembe vételével - megállapodnak az új feltételekről,

 

-        amennyiben a vis maior körülmény az elvárható intézkedések ellenére sem teszi lehetővé a szerződésben foglalt kötelezettségek időleges teljesítését, a teljesítés szünetel, a teljesítési határidők a vis maior esemény időtartamával arányosan meghosszabbodnak, a szerződéses kötelezettségek újraindulnak.  Amennyiben a vis maior esemény befolyásolja a termékek szállítási határidejét, Eladó - a vis maior esemény megszűnését követően - új szállítási időpontot (póthatáridőt) határozhat meg. Megrendelő az Eladó által - a kárenyhítés érdekében – felajánlott, szerződéses határidő előtti teljesítést nem jogosult visszautasítani.  Eladó kötbér és kártérítési felelősséggel nem tartozik,

 

-        amennyiben a Megrendelő a szerződés megkötését követően vis maior eseményre tekintettel eláll a szerződéstől és az elállás időpontjáig az egyedi, illetőleg nagy mennyiségű vagy értékű termék szállításának teljesítéshez szükséges árut az Eladó részben, vagy egészben berendelte, Eladó az erre eső, már megfizetett szolgáltatási díjat nem fizeti vissza, illetőleg a Megrendelő köteles azt megfizetni azzal, hogy Eladó a termékeket a Megrendelő rendelkezésére bocsátja. Eladó kötbér és kártérítési felelősséggel nem tartozik.

 

-        amennyiben a teljesítés vis maior esemény miatt lehetetlenné válik, a szerződés megszűnik, a felek kötelesek egymással elszámolni az esetleges addigi

kölcsönös teljesítések értékével. Amennyiben a megszűnés időpontjáig az egyedi, illetőleg nagy mennyiségű vagy értékű termék szállításának teljesítéshez szükséges árut az Eladó részben, vagy egészben berendelte, az erre eső, már megfizetett szolgáltatási díjat nem fizeti vissza, illetőleg a Megrendelő köteles azt megfizetni azzal, hogy a termékeket Eladó a Megrendelő rendelkezésére bocsátja. Eladó kötbér és kártérítési felelősséggel nem tartozik.