Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény érdekében. Hogy megfeleljünk az új elektronikus hírközlési adatvédelmi irányelvnek, engedélyt kell kérnünk a sütik használatához. További tudnivalók.
Gyakran Ismételt Kérdések - Lakossági vásárlók számára
Céges rendeléssel kapcsolatos kérdésekhez klikk: IDE
KÉRDÉSEK AZ AJÁNDÉKOKKAL KAPCSOLATBAN:
Milyen ajándékaitok vannak?
- Ajándékcsomagok kézműves finomságokból,
- Gyümölcscsokrok,
- Fürdőszettek,
- Virágok,
- Ajándék-előfizetések
Legtöbb ajándékunk hazai kézműves termékek, illetve néhány külföldről érkezik. Legtöbb termékünk kis manufaktúrákból származik, de nagyobb, elismert márkák termékei is megtalálhatók a kínálatban.
Honnan tudjam, hogy tényleg jók az ajándékok?
Termékeinkre szakmailag elismert beszállítóink és szakértőink a garanciák. Minden ajándékfajtához olyan beszállítókat kerestünk, akik az adott területen kivívták már a szakma elismerését, annak szakértői és a minőség elkötelezett hívei.
Hogy néz ki a csomagolás? Pont, mint a fotókon. Exkluzív, környezetbarát natúr színű doboz, kézzel készült szatén bokréta masnival. Belül esztétikus műszalmával béleljük, így biztosan nem sérül meg a beltartalom. A kisebb csomagok esetében sátortetős díszdoboz, de minden esetben az adott csomagolást látod a képen.
A csomagban azok a termékek lesznek, amiket a képen látok? Igen. Azonban előfordulhat, hogy valamely termék épp nincs készleten.
Ebben az esetben a hiányzó terméket azonos jellegű, értékű és minőségű termékekkel helyettesítjük.
Állíthatok össze egyedi csomagot?
Ha nem találsz elképzelésed szerinti csomagot kínálatunkban, elkészítheted saját csomagodat a A KÉSZÍTS EGYEDI CSOMAGOT menüpontra kattintva.
Tudok üzenetet mellékelni a csomaghoz? A megrendelés folyamán a rendszer egy külön blokkban fogja kérni, hogy add meg az üzeneted. Ide egy rövid 1-2 mondatos szöveget tudsz írni. Mindig alkalomhoz illő kártyára írjuk az üzenetet, melyet te is kiválaszhat a A KÉPESLAPOK menüpontra kattintva.
Mi történik, ha nem vagyok elégedett? Ajándékainkért és szolgáltatásunk minőségért 100%-os Örömgaranciátvállalunk. Ha ajándékunk nem váltja be a hozzá fűzött reményeket és örömöd nem teljes jelezd felénk és segítünk! Addig nem fogunk nyugodni, amíg meg nem találjuk a számodra legjobb megoldást. Lakossági vásárlóként élhetsz 14 napos elállási jogoddal is. Erről bővebben ITT olvashatsz.
KÉRDÉSEK A FIZETÉSSEL KAPCSOLATBAN:
Hogyan lehet fizetni?
- Bankártyával (Visa, MasterCard, Maestro, American Express) a Barion biztonságos rendeszerén keresztül
- Előre utalással,
- Utánvéttel (virágcsokor és külföldre történő rendelés esetében ez az opció nem választható).
Milyen módon kapom meg a számlát?
A számlát a megrendelés kiszállítása után, a rendeléskor megadott email címre fogjuk küldeni a szamlazz.hu rendszerén keresztül. Az ajándékcsomagba nem teszünk számlát és a csomag fantázianeve sem kerül feltüntetésre.
KÉRDÉSEK A SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATBAN:
Mennyi idő és mennyibe kerül a szállítás?
Normál csomagszállítás az ország egész területére - 1790 Ft/cím húsz csomagig. Húsz csomag felett 6350 Ft. (munkanapokon 9-17 óra között az általad kért napon). Elsődleges logisztikai partnerünk a GLS. Igény esetén MPL-el is kérheted csomagod, ennek díjszabásáról tájékozódj a szállítási feltételeknél.
Budapestre leghamarabb: a rendelés leadását követő munkanapon.
Vidékre leghamarabb: a 12 óráig beérkezett rendelések a rendelés leadását követő munkanapon. A 12 óra után beérkezett küldemények a rendelés leadását követkő 2. munkanapon.
Virágszállítás vagy virág + csomag együttes rendelése esetén - 2990 Ft/cím, leghamarabb a rendelést követő munkanapon. Együttes rendelés esetén a virág és a csomag NEM EGYÜTT, hanem külön futárral érkezik.
Ajándékküldés külföldre:
Az Európai Unió területén belül szállítunk. A szállítási díj a távolságtól és a csomag súlyától függően változik, így a feltüntetett díjnál több is lehet, melyet rendelés után jelzünk.
1. Zóna: Ausztria, Románia, Szlovákia, Csehország, Horvátország, Szlovénia – 2-3 nap – 9900 Ft/cím/10kg
2. Zóna: Németország, Lengyelország, Belgium, Hollandia, Luxemburg, Lichtenstein, Bulgária – 5-7 nap – 10900 Ft / cím/10 kg
3. Zóna: Dánia, Franciaország, Írország, Olaszország – 6-8 nap – 16500 Ft / cím/10 kg
4. Zóna: Litvánia, Lettország, Svédország, Észtország, Spanyolország, Finnország, Norvégia, Görögország, Portugália, – 6-8 nap – 21500 Ft / cím/10 kg
Az Európai Unión kívüli országokba nem szállítunk.
Megadhatom-e órára pontosan a szállítás időpontját? Pontos dátumot megadhatsz, de pontos időpontra szállítást nem tudunk vállalni, merta futárszolgálatok útvonalára nincs ráhatásunk. Természetesen jelezzük a fuvarlevélen a kérést, de garantálni csak azt tudjuk, hogy a kiszállítás az általd kért napon 9:00-17:00 óra között történik.
Mi történik, ha a címzett nincs a szállítási címen? A szállítási árban kétszeri próbálkozás van. Ha a címzett nincs a címen, futárunk felhívja és egyeztet vele a második kiszállításról, illetve ha munkahelyre küldesz leadja a recepción. Ha nem éri el a címzettett a csomag visszaszállításra kerül. Épp ezért nagyon fontos, hogy a lehető legtöbb információt adj meg: telefonszám, hibás kapucsengő esetleg egy megbízható szomszéd neve.
Van lehetőség személyes átvételre? Webshopként működünk, nem rendelkezünk üzlethelyiséggel, így az előre kifizetett ajándékok átvételére van csak lehetőség, helyszíni fizetésre nem.
Küldhetem az ajándékot név nélkül? Igen. A kísérőkártyára az kerül, amit ráírsz. Ha nem írod alá, a csomagról nem derül ki a feladó.
AZ AJÁNDÉK-ELŐFIZETÉSEKRŐL:
És miért a Hónap Ajándéka? Honnan jött a név?
A Hónap Ajándéka egy olyan ajándékküldő szolgáltatás, mely a hagyományos ajándékcsomagokon kívül ajándék-előfizetéseket is kínál. Az ajándék-előfizetést úgy kell elképzelni, mint egy magazin előfizetést. Kiválasztasz egy ajándék klubot (pl. csoki, kávé, bor) és az általad meghatározott számú hónapra előfizetsz rá. Utána minden hónapban egy újabb ajándék - a hónap bora, a hónap kávéja, stb. - érkezik annak, akit megajándékoztál.
Miért más az Ajándék-előfizetés, mint a hagyományos egyszeri ajándék?
Azért, mert nem csak egyszeri alkalommal, hanem havonta egyszer szerzel vele örömet. Az, aki kapja, minden hónapban újra átéli az új ajándék érkezésének izgalmát, újra mosolyt csalsz az arcára, és persze te is többször örülhetsz annak, hogy sikerült újra örömet szerezned neki.
Havonta újra és újra meg kell rendelnem az ajándékot? Nem. Egyszer kiválasztod a klubot és az időtartamot, utána mi intézünk mindent.
De ugye, ha csak egy valamit rendelek, utána nem kapok folyamatosan újabb és újabb ajándékot, amit ki kell fizetnem?
Természetesen nem. Mindig csak annyi ajándékot küldünk, amennyit megrendelsz és visszaigazolunk. Az ajándék klub egy lehetőség, de nem kötelező. Te határozod meg, hogy hányszor akarsz rendelni.
Login and Registration Form