Szállítási feltételek

 

Az AJÁNDÉKCSOMAGOK szállítási határideje karácsonyi időszakban (november-december)

A karácsonyi időszakban a megnövekedett rendelésszám miatt, a szállításra megadott dátumot nem áll módunkban figyelembe venni. A honlapon több helyen (szállítási infók, megrendelés-naptár) jelezzük a megrendelt csomagok számától függő becsült elkészülési, kiszállítási határidőket.

KIVÉTELT KÉPEZNEK: az egy darabos születésnapi/névnapi küldemények, ezeknél, amelyeknél figyeljük a kért szállítási határidőt.

Szállítási határidők:

2-10 csomag: 4-5 munkanap

10-30 csomag: 6-8 munkanap

30-50 csomag: 8-12 munkanap

50-100 csomag: 13-15 munkanap

100 csomag felett egyeztetést igényel

 

Kiszállításunk jelenleg Magyarország és az EU területén belül, és az Egyesült Királyságban működik. Magyarországon kívülre alkoholterméket nem áll módunkban szállítani, illetve az Egyesült Királyságba élelmiszert sem, ide csak egyéb ajándéktermékből összeállított ajándékcsomag küldése lehetséges. 


A kiszállítást csak a megrendelés teljes díjának a kiszállítás kért időpontja előtt- bankszámlánkon történő jóváírása után áll módunkban megkezdeni. Kivételt képez ez alól a készpénzes, utánvétes fizetés vagy az egyedi megállapodások. Amennyiben a rövid határidő miatt a vételár beérkezésére már nincs idő, egyeztetünk veled, hogyan tudod számunkra a befizetés / átutalás igazolását eljuttatni.

 

 

Az AJÁNDÉKCSOMAGOK szállítási határideje január és október között.

A rendelésnél lehetőséged van a szállítási nap megadására, melyet, ha az időkorlát, és készleteink engedik teljesítünk. Amennyiben a szállítás nem megoldható az általad kért napra, úgy azt kollégáink jelzik feléd, egyeztetve az új dátumról.

A futárszolgálatok működéséből fakadóan a vidéki szállítások esetében akkor is lehetséges 1-2 napos eltérés az általad kért szállítási időponttól, ha a csomag a kért kiszállítási dátumhoz szükséges kellő időben átadásra került a futárszolgálat részére. (Ez szerencsére nagyon ritka)

Ajándék-előfizetések esetében a további hónapok kiszállításai mindig az első kiszállítással megegyező számú héten történnek (pl. ha a hónap harmadik hetében volt az első szállítás, a többi ajándék is a következő hónapok harmadik hetében érkezik a címzetthez). A kiszállításról értesítünk.

Virágküldemények szállítási határideje:

Virágot leghamarabb a rendelést követő munkanapon tudunk szállítani, de ez kisebb települések esetében előzetes egyeztetést igényel.

Nagyobb ünnepek előtt a csokrokra is javasoljuk a pár napos előrendelést, hogy a megnövekedett rendelések száma miatt csokrod biztosan időben odaérjen! Amennyiben az adott ünnepre már nem tudunk több megrendelést felvenni, azt a honlapon vagy megrendelésed után jelezzük.

Szállítási idők és díjak:

  • Normál szállítási díj az ország egész területére - 1500 Ft/cím (munkanapokon 9-17 óra között az általad kért napon)

Budapestre legkorábban: a rendelés leadását követő munkanapon érkezik

 

Vidékre legkorábban: a munkanapokon 12 óráig beérkezett rendelés, a rendelés leadását követő munkanapon érkezik.  A 12 óra után beérkezett rendelés, a rendelés leadását követő 2. munkanapon érkezik.

A hétvégén leadott rendelés, szintén a rendelés leadását követő 2. munkanapon érkezik meg.

  • Expressz, aznapi, csomagszállítás BUDAPESTRE - 3500 Ft/cím (kizárólag Budapesten elérhető, munkanapokon, 9-17 óra között) Aznapi kiszállítást a 10.30-ig leadott rendelésekre tudunk vállalni. A kiszállítás lehetősége függ készleteinktől és futáraink leterheltségétől. Rendelésed után jelezzük, hogy a szállítás megoldható-e még aznap. 
  • Virág + csomag együttes rendelése esetén a csomagot budapesti irodánkból küldjük, így az átfutási idő 1-2 nap. A csomag és a virág NEM EGYÜTT, hanem külön futárral érkezik.

 A karácsonyi időszakban (november-december) a futárszolgálatok működéséből fakadóan a vidéki szállítások esetében akkor is lehetséges 1-2 napos eltérés az általad kért szállítási időponttól, ha a csomag a becsült kiszállítási dátumhoz szükséges kellő időben átadásra került a futárszolgálat részére.

 

Ajándékküldés külföldre:

Európa legtöbb országába szállítunk. A szállítási díj a távolságtól és a csomag súlyától függően változik.

1. Zóna: Ausztria, Románia, Szlovákia, Horvátország, Szlovénia – 2-3 nap – 5500 Ft/cím
2. Zóna: Németország, Csehország, Lengyelország, Belgium, Hollandia, Litvánia – 5-7 nap – 9900 Ft / cím
3. Zóna: Dánia, Bulgária, Franciaország, Észtország, Lettország, Svédország, Írország, Luxemburg, Olaszország – 6-8 nap – 11900 Ft/cím
4. Zóna: Spanyolország, Finnország, Norvégia, Görögország, Portugália, Bosznia-Hercegovina, Szerbia – 6-8 nap – 14900 Ft/cím
Egyesült Királyság: 17750 Ft/cím, mely 50.000 Ft értékhatárig a vámkezelés költségét is tartalmazza. Ezen értékhatár felett további 4950 Ft + áfa vámköltség kerül felszámolásra. Egyesült Királyságba élelmiszert nem szállíthatunk, ide csak egyéb ajándéktermékből összeállított ajándékcsomag küldése lehetséges. 

 

A karácsonyi időszakban (november-december) a futárszolgálatok működéséből fakadóan a vidéki szállítások esetében akkor is lehetséges 1-2 napos eltérés az általad kért szállítási időponttól, ha a csomag a becsült kiszállítási dátumhoz szükséges kellő időben átadásra került a futárszolgálat részére.

A sikeres kiszállításhoz szükséges információk:

Kérjük, csak olyan címet adj meg, ahol biztosan lesz valaki, aki átveszi a csomagot. A sikeres kiszállításhoz mindenképpen szükségünk van a címzettnek-, vagy annak a személynek a mobilszámára, aki a címen tartózkodik és átveszi a csomagot. EZEK HIÁNYÁBAN NEM TUDJUK GARANTÁLNI A SIKERES KÉZBESÍTÉST

A küldeményt - amennyiben lehetőségünk van rá, de nem kizárólag - a megajándékozottnak személyesen adjuk át. Kérjük, jelöld meg, hogy a címzett távolléte esetén kinek adhatjuk át a küldeményt. A küldemény átvételére megjelölt személy kiválasztásánál kérjük, vedd figyelembe, hogy 18 év alatti személynek alkoholos italt tartalmazó csomagot nem adhat át a kézbesítő.

Amennyiben nem jelölsz meg senkit, vagy olyan helyet jelölsz meg kézbesítési címként, ahová a kézbesítőt nem engedik be, személyes átadás helyett egy harmadik személy bevonásával is teljesítheti a kiszállítást (pl. családtag, szomszéd, recepciós, portás, munkatárs), ha úgy ítéli meg, hogy az megbízhatóan továbbítja a címzettnek a küldeményt.

Szeszesital kiszállításánál - kétség esetén - a kézbesítő kérheti az átvevő életkorának igazolását. 18 év alatti személynek alkoholos italt tartalmazó csomagot nem adhat át.

Ha a címzett nem tartózkodik a megadott címen, nem tudjuk elérni, más elérhetősége nincs, vagy a cím hibás és téged sem tudunk elérni, a kézbesítő értesítést hagy a küldeményről a kézbesítési címen és megadja elérhetőségét.
A sikertelen kézbesítésről e-mailen értesítünk. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat még egy másik alkalommal megkísérli a küldemény kézbesítését. Ha ez is sikertelen, a küldemény visszaszállításra kerül irodánkba.

Amennyiben a sikertelen kézbesítésről küldött értesítést követően a megrendelő nem jelentkezik a megadott elérhetőségeinken, vagy a címzett az ajándékküldemény átvételét visszautasítja, a küldemény átvételéről megrendelőnek kell gondoskodnia, a visszaszállítás díját vagy az új futárköltséget az  ismételt kiszállítás költségét megrendelőnek kell megtérítenie

Amennyiben a fenti okok miatt a kiszállítást sem a címzett, sem megrendelő részére nem tudjuk teljesíteni, a www.ahonapajandeka.hu sem a meghiúsult kézbesítésért, az  ebből bekövetkező esetleges minőségromlásért, sem a határidők be nem tartásáért nem felelős.

Virágküldemények, gyümölcscsokrok minőségromlásáért nem vállalunk felelősséget amennyiben - rajtunk kívül álló okból - nem sikerül a virágot, gyümölcscsokrot a kézbesítés megjelölt napján átadni a címzettnek. Az ajándékcsomag átvételekor a címzett vagy átvevő aláírásával köteles igazolni a küldemény sérülésmentes, hiánytalan átvételét. Ezt követően mennyiségi kifogást nem áll módunkban elfogadni. 

Az átvételkor jelzett mennyiségi, vagy minőségi kifogás esetén kézbesítőnk visszaszállítja a kifogásolt terméket, amelyet kicserélünk és a veled egyeztetett időpontban saját költségünkön újra kiszállítjuk a címzett részére.

Amennyiben a küldemény érintésmentesen került átadásra az átvételét követően észlelt esetleges minőségi vagy mennyiségi kifogásod a hiba felfedezésekor haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül jelezd ügyfélszolgálatunk részére. a kifogás mielőbbi rendezése érdekében.