Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény érdekében. Hogy megfeleljünk az új elektronikus hírközlési adatvédelmi irányelvnek, engedélyt kell kérnünk a sütik használatához. További tudnivalók.
Őszi szellő
Gyönyörű őszi hangulatot sugárzó csokor mutatós és letisztult formában.
A virágkiszállítás ára 2990 Ft. Pár kisebb település kivételével az ország egész területére szállítunk. Ha az általad választott településre rendelésed nem megoldható, jelezzük neked. Ha kérdésed van, keress minket telefonon!
Ajándékcsomag + virág rendelése esetén csak külön tudjuk küldeni az ajándékokat. A kiszállítás ugyanazon a napon történik, csak más időpontban, két különböző futárral, ennek ára szintén 2990 Ft.
Mivel virágosaink kínálata az elérhető friss virágok függvényében állandóan változik, előfordulhat, hogy a kiválasztott csokor nem minden összetevője van készleten. Ezekben az esetekben fenntartjuk a jogot, hogy stílusában, formájában, minőségében, méretében és értékében hasonló csokor kerüljön kiszállításra. Ezekben az esetekben a kiszállításra kerülő csokor megjelenése eltérhet a fotón látható verziótól.
ÖRÖMGARANCIA: Ajándékainkért és szolgáltatásunk minőségért 100%-os Örömgaranciát vállalunk! Nem kell attól félned, hogy az út során megsérül az ajándék vagy nem olyan lesz, mint amire számítottál. Ha ajándékunk nem váltja be a hozzá fűzött reményeket vagy meggondoltad magad és örömöd nem teljes jelezd felénk és segítünk! Kicseréljük az ajándékot vagy visszaadjuk a pénzedet, hiszen nekünk az a legfontosabb, hogy ajándékod a lehető legtökéletesebb legyen.
Szállítási feltételek
Kiszállításunk jelenleg Magyarország és az EU területén belül működik.
A kiszállítást a GLS és MPL futárszolgálat végzi. Kivételt képeznek ez alól a virág-, és gyümölcsküldemények, melyeket a szolgáltató partner szállít ki. Magyarországon kívülre alkoholterméket nem áll módunkban szállítani.
A kiszállítást csak a megrendelés teljes díjának a kiszállítás kért időpontja előtt- bankszámlánkon történő jóváírása után áll módunkban megkezdeni. Kivételt képez ez alól a készpénzes, utánvétes fizetés vagy az egyedi megállapodások. Amennyiben a rövid határidő miatt a vételár beérkezésére már nincs idő, egyeztetünk veled, hogyan tudod számunkra a befizetés / átutalás igazolását eljuttatni.
Szállítási díjak:
- 1. Csomagszállítás GLS futárszolgálattal az ország egész területére – bruttó 1790 Ft/cím 20db csomagig. (munkanapokon 9-17 óra között az általad kért napon) 20 db ajándékcsomag felett 5000 ft + áfa szállítási díjat számolunk fel. - GLS szállítás esetén a szállítási díj címenként értendő.
- 2. Csomagszállítás MPL futárszolgálattal az ország egész területére – bruttó 1990 Ft/csomag/10 kg (munkanapokon 9-17 óra között, 10-12 munkanapon belül)
- 3. Virágszállítás, vagy virág és csomagszállítás az ország egész területére – 2990 Ft (legkorábban a rendelést követő munkanapon)
- 4. Céges rendelések esetén a csomagok egyesesével történő kiküldését is vállaljuk, azonban a normál szállítási díjon (1790 Ft ) felül +390 Ft + áfa technikai költséget (postázókarton és szortírozás díja) számolunk fel.
- 1. Csomagszállítás GLS futárszolgálattal:
- Budapestre és Vidékre legkorábban: a munkanapokon 12 óráig beérkezett rendelés, a rendelés leadását követő munkanapon érkezik. A 12 óra után beérkezett rendelés, a rendelés leadását követő 2. munkanapon érkezik.
- A hétvégén leadott rendelés, szintén a rendelés leadását követő 2. munkanapon érkezik meg. - 2. MPL futárszolgálattal:
Kapacitásunk függvényében 10-12 munkanapon belül.
- 3. Virágküldemények szállítási határideje:
Virágot leghamarabb a rendelést követő munkanapon tudunk szállítani, de ez kisebb települések esetében előzetes egyeztetést igényel.
- 4. Virág + csomag együttes rendelése esetén:
a csomagot budapesti irodánkból küldjük, így az átfutási idő 1-2 nap. A csomag és a virág NEM EGYÜTT, hanem külön futárral érkezik.
- 5. Ajándék-előfizetések:
esetében a további hónapok kiszállításai mindig az első kiszállítással megegyező számú héten történnek (pl. ha a hónap harmadik hetében volt az első szállítás, a többi ajándék is a következő hónapok harmadik hetében érkezik a címzetthez). A kiszállításról értesítünk.
Ajándék-előfizetések esetében a további hónapok kiszállításai mindig az első kiszállítással megegyező számú héten történnek (pl. ha a hónap harmadik hetében volt az első szállítás, a többi ajándék is a következő hónapok harmadik hetében érkezik a címzetthez). A kiszállításról értesítünk.
- A PONTOS DÁTUMRA TÖRTÉNŐ SZÁLLÍTÁST csak a GLS futárszolgálattal tudjuk garantálni, legkorábban a rendelést követő munkanapon.
- Az MPL-el szállított csomagok postahivatalban kerülnek feladásra kapacitásunk függvényében a megrendelést követő 7-10 munkanapon belül. Így az MPL-el történő szállítás esetén a PONTOS DÁTUMRA SZÁLLÍTÁST NEM TUDJUK GARANTÁLNI.
- MPL-el történő szállítás esetén + bruttó 800 ft adminisztrációs díjat számolunk fel.
Szállítási határidők:
Ajándékküldés külföldre
Az Európai Unió területén belül szállítunk. A szállítási díj a távolságtól és a csomag súlyától függően változik, így a feltüntetett díjnál több is lehet, melyet rendelés után jelzünk.
1. Zóna: Ausztria, Románia, Szlovákia, Csehország, Horvátország, Szlovénia – 2-3 nap – 9900 Ft/cím/10kg
2. Zóna: Németország, Lengyelország, Belgium, Hollandia, Luxemburg, Lichtenstein, Bulgária – 5-7 nap – 10900 Ft / cím/10 kg
3. Zóna: Dánia, Franciaország, Írország, Olaszország – 6-8 nap – 16500 Ft / cím/10 kg
4. Zóna: Litvánia, Lettország, Svédország, Észtország, Spanyolország, Finnország, Norvégia, Görögország, Portugália, – 6-8 nap – 21500 Ft / cím/10 kg
Az Európai Unión kívüli országokba nem szállítunk.
A sikeres kiszállításhoz szükséges információk:
Kérjük, csak olyan címet adj meg, ahol biztosan lesz valaki, aki átveszi a csomagot. A sikeres kiszállításhoz mindenképpen szükségünk van a címzettnek-, vagy annak a személynek a mobilszámára, aki a címen tartózkodik és átveszi a csomagot. EZEK HIÁNYÁBAN NEM TUDJUK GARANTÁLNI A SIKERES KÉZBESÍTÉST ÉS REKLAMÁCIÓT SEM FOGADUNK EL!
A küldeményt - amennyiben lehetőségünk van rá, de nem kizárólag - a megajándékozottnak személyesen adjuk át. Kérjük, jelöld meg, hogy a címzett távolléte esetén kinek adhatjuk át a küldeményt. A küldemény átvételére megjelölt személy kiválasztásánál kérjük, vedd figyelembe, hogy 18 év alatti személynek alkoholos italt tartalmazó csomagot nem adhat át a kézbesítő.
Amennyiben nem jelölsz meg senkit, vagy olyan helyet jelölsz meg kézbesítési címként, ahová a kézbesítőt nem engedik be, személyes átadás helyett egy harmadik személy bevonásával is teljesítheti a kiszállítást (pl. családtag, szomszéd, recepciós, portás, munkatárs), ha úgy ítéli meg, hogy az megbízhatóan továbbítja a címzettnek a küldeményt.
Szeszesital kiszállításánál - kétség esetén - a kézbesítő kérheti az átvevő életkorának igazolását. 18 év alatti személynek alkoholos italt tartalmazó csomagot nem adhat át.
Ha a címzett nem tartózkodik a megadott címen, nem tudjuk elérni, más elérhetősége nincs, vagy a cím hibás és téged sem tudunk elérni, a kézbesítő értesítést hagy a küldeményről a kézbesítési címen és megadja elérhetőségét.
A sikertelen kézbesítésről e-mailen értesítünk. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat még egy másik alkalommal megkísérli a küldemény kézbesítését. Ha ez is sikertelen, a küldemény visszaszállításra kerül irodánkba.
Amennyiben a sikertelen kézbesítésről küldött értesítést követően a megrendelő nem jelentkezik a megadott elérhetőségeinken, vagy a címzett az ajándékküldemény átvételét visszautasítja, a küldemény átvételéről megrendelőnek kell gondoskodnia, a visszaszállítás díját vagy az új futárköltséget az ismételt kiszállítás költségét megrendelőnek kell megtérítenie
Amennyiben a fenti okok miatt a kiszállítást sem a címzett, sem megrendelő részére nem tudjuk teljesíteni, a www.ahonapajandeka.hu sem a meghiúsult kézbesítésért, az ebből bekövetkező esetleges minőségromlásért, sem a határidők be nem tartásáért nem felelős.
Virágküldemények, gyümölcscsokrok minőségromlásáért nem vállalunk felelősséget amennyiben - rajtunk kívül álló okból - nem sikerül a virágot, gyümölcscsokrot a kézbesítés megjelölt napján átadni a címzettnek. Az ajándékcsomag átvételekor a címzett vagy átvevő aláírásával köteles igazolni a küldemény sérülésmentes, hiánytalan átvételét. Ezt követően mennyiségi kifogást nem áll módunkban elfogadni.
Az átvételkor jelzett mennyiségi, vagy minőségi kifogás esetén kézbesítőnk visszaszállítja a kifogásolt terméket, amelyet kicserélünk és a veled egyeztetett időpontban saját költségünkön újra kiszállítjuk a címzett részére.
Amennyiben a küldemény érintésmentesen került átadásra az átvételét követően észlelt esetleges minőségi vagy mennyiségi kifogásod a hiba felfedezésekor haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül jelezd ügyfélszolgálatunk részére. a kifogás mielőbbi rendezése érdekében.
Login and Registration Form